onsdag 13 augusti 2008

Sova

Är bara så trött att det känns som om jag skulle kunna stå och sova nu....skulle oxå önskat att det var så i går kväll. Men nej inte då och varför skulle man vara trött på kvällen så man fick sova och orka jobba....ja säg det. Måste vara lagen om all jävlighet. Gick å la mig ganske tidigt för att få lite skönhetsömn, men vad händer? Jo ligger där klarvaken och snurrar runt som en värsta turbin. Aja lika bra att gå upp och sätta sig vid datorn och spöa skiten ur den i yatzy för att bli trött. Funkade det? Nej inte det minsta, så var bara att iaf traska dom få metrarna till sängen och försöka tvinga sig till att sova. Och kan man tänka sig...jag somnade vid 12...hurra!! för att sen vakna igen vid 2...suck :( och inte kunna somna om. Tittade på klockan sista gången halv 4!!! fyyyy. Aja nu är jag iaf trött så i natt ska jag väl kunna sova som en liten gris ist :)

Inga kommentarer: