söndag 2 november 2008

På rygg!

En liten uppdatering!
Jag kom upp ur sängen i morse, men det tog lång tid. Herregud va stel man blir av att ligga still, usch och fy. Och sen att vända sig på natten, det kräver ju en hel tunna voltaren innan man ens vågar sig på ett försök till något sådant. Suck. Gud va negativ jag är nu....men inte lätt att vara nåt annat när det skär som knivar i den stackars ryggen. Men inte kan man ligga kvar i sängen hela dan bara för en sån sak, utan det är bara att ta sig upp och gå en promenad för att se om man verkligen fungerar =) Och det var ju inte lätt heller, men ut kom jag fastän bara en liten promenix runt kvarteret. Herregud att det ska vara så svårt att vara envis =)....aja satt mig i bilen ist för att ta en sväng till affären....och hur gick det då? Jo när jag väl kommit in i bilen så funkade det ganska bra, men sen skulle jag ju ur igen...haha....tur man har humor, för där på parkeringen struttar det runt 80 åriga tanter i tuffa gympaskor piggare än jag....haha. Ja jösses. Fast ska jag nämna nåt positivt i denna bedrövelse så är det väl att nu när vinterdäcken är på så går det ju så lätt att styra bilen. Äntligen känns det som om jag har servo......så nu slipper jag slita ihjäl mig varje gång bilskrället ska rattas in på en parkering =)....Visst det kanske bullrar lite mer, men sånt glömmer man lätt när man fått en lättstyrd bil igen =)

Inga kommentarer: