lördag 22 november 2008

Teknikfreak

Har några få saker på min önskelista som jag verkligen skulle vilja ha. Inga stora ting, men ack så dyra.....suck.....så om nån därute har dessa tre små önskningar i sin ägo, och känner att nej dom här sakerna kan jag vara utan......så var inte rädda att skicka dom till mig =)...jag kommer med glädje att bokstavligen skutta till bravlådan....hihi. En ny fin och FUNGERANDE dator




Nytt objektiv till kameran så jag kan ta fina bilder på mina vänner *fjäsk fjäsk*



Och sist men inte minst....en ny mobil så ni kan få höra min ljuva stämma oxå

2 kommentarer:

Anonym sa...

du kan få en snöstorm av mig istället, vi har ca en halvmeter drivsnö utanför dörren idag så jag tar mig inte ens ut med vagnen.... vill du byta?! =)

Birgitta sa...

Usch då...inte kul att vara småbarnsmamma den här årstiden, men om det kan vara nån tröst så har vi snö och blåst här oxå =)