fredag 21 november 2008

Shop online

För ett tag sen fick jag äntligen ändan ur och gick in på HM för att göra min beställning av jeansen jag så länge velat ha. Så loggar in och börjar fylla i vad jag ska ha, dvs ett par jeans och en top,men då började jag fundera på om det fans nåt mer i reahörnan som skulle kunna falla kräsna mig i smaken. Så fortsätter att botanisera bland kläderna, för att efter ca en kvart tröttna och fortsätter till kassan. Vad händer då? Jo jag blir helt plötsligt utloggad!! Fan va sur jag blev....utloggad för att jag inte har klickat något den senaste timmen!!....när jag typ vart inne på sidan i en kvart!! Hur det hänger ihop kommer jag nog aldrig att förstå riktigt. Aja, hur svårt kan det vara egentligen. Jag loggar helt enkelt in en gång till, för att få beslkedet att jag redan är utloggad!!....herrejösses säger jag bara. Men skam den som ger sig, jag gör väl ett tredje försök, och bingo det funkar....hurra. Så snabb att kryssa i jeansen, för att få veta att dom är SLUT!!...arghhh....nej.....@#%@ (ist för svordommar) Nu börjar jag surna till på allvar, för hur kan detta vara möjligt. Greppar teleluren och ringer upp Hm som svarar vänligt att nej jeansen är slut och nej jag vet inte hur detta är möjligt, men du kan ju få en storlek större. Hmm vad har jag att förlora, för har jag en enorm tur så passar dom ju. Så varför inte testa. Sagt och gjort jag beställer dom och en supersnygg top....och väntar...och väntar....och väntar på att avin ska dyka ner i brevlådan så jag äntligen får prova kläderna. Så i dag kom äntligen paketet, och jag hämtar ut det. Sen bär det iväg till affären för att handla lite mat och kanske nåt godis till helgen. Hmm, står där och väljer mellan choklad och chips....men inser att chipsen kommer att räcka längre, och passar inte jeansen så kan jag ju vräka i mig chipsen och hoppas på en viktökning så jag inte tappar dom....eller så kanske jag blir så ledsen över att dom är för stora att jag helt enkelt måste tröstäta lite =D...haha...vilken ångest över så lite. Kommer sen hem och sliter upp paketet, för att sen slita av mig kläderna och hoppa i brallorna.....och se på fan....dom passar!! Jag kan ha dom....hurra!! Dom sitter perfekt över min "snygga" häck...haha...så perfekt, och toppen oxå. Herregud jag får nog ta mig ut och köpa en lott i kväll =) Nu hänger skönheterna på tork på elementet för att i morgon få dölja min lilla rumpa och tillhörande ben.

Inga kommentarer: