fredag 26 december 2008

Äntligen

Fick lite pengar av Mamma och Janne i julklapp, och kan ju säga att det inte var särskillt svårt att göra av med dom. Jag var inne i fotobutiken i typ 10min...sen var dom slut =D Ojsan då så det kan gå....Men nu känns det iaf bra, för jag köpte nåt jag gått och sparat och gnetat till länge så deras bidrag kom lägligt...Tackar för det =) Vad var det som jag köpte då?...jo ett nytt objektiv till kameran, äntligen. Kanske inte det bästa och deffinitivt inte original.....puh....för det skulle kosta runt 6500:-!!! huvaligen. Nej jag fick nöja mig med ett Tamron för en ringa summa av 1999:- men väl använda slantar för en hållerpåattläramigfotaammatör....haha. Så innan den här julledigheten är slut ska väl minneskortet oxå vara fyllt av vackra bilder, hoppas jag iaf =) Får nog bara träna upp mig lite till så jag orkar hålla upp kameran stadig nu....för det är ju lite tyngre än det gamla. Nästa investering blir en ny blixt och ett enbent stativ....så bara fortsätta att mata grisen med slantar =)




Lite närmare fåglarna kommer man nu =)

Inga kommentarer: