tisdag 20 januari 2009

Före och efter

I lördags var jag ute en sväng med kameran och då fick jag för mig att ta några bilder som jag gjort förut, bara för att se skillnad på hur det blir i olika ljus. Första gången jag var i skjulsta var det 15-20 minus och snö medans i lördags var det några grader kallt och nästan barmark...iaf i jämförelse med julhelgen. Första gången var solen på väg ner och nu var den på väg upp. Ganska intressant att se hur stor del ljuset spelar när man vill ha fina bilder. Ok bilderna är ju fina var och en på sitt sätt men jag tycker iaf att solnedgången var klart bäst. Den kommer att hamna som en tavla på en av mina väggar :)


Före....så vacker att man blir lite tårögd

Och efteråt...ja den är ju fin den oxå men skulle kanske vara finare i svart/vitt

Ett flöte med rimfrostklädd rev


Efteråt helt bar och kanske inte så intressant att fota längre




Inga kommentarer: