lördag 17 januari 2009

Surhetsgrad hög

Sitter här i den arla morgontimmen och är lite småsur på mig själv. I går kväll/natt när jag skulle gå och lägga mig så flyttade jag min klocka lite. Och när jag gjorde det så kom jag givetvis åt ringen som man ställer om tiden med...suck. Aja är ju bara att ställa om, men lat och trött som jag var så brydde jag mig inte om det för den är en sån med projektor så den rätta tiden fanns ju i taket iaf. Projektorn och klockan ställs in separat så därför olika tider. Aja hur svårt kan det vara att stirra i taket när man vill veta tiden?....borde ju funka, men som vanligt inte hos mig. Alltid annars tittar jag på den, men nu minsan så vände jag på skallen och glodde på klockan....arghhh. Klockskrället gick ju en timma före oxå så när jag vaknade till var den kvart i åtta!!! Såg tiden, sträckte på mig och tänkte....gud va skönt att ha fått sova så länge för engång skull. Tills jag råkade titta upp och insåg att....f-n klockan är ju bara kvart i sju. Hur i hela friden kan man glömma bort en sån sak under några timmars sömn.....hmm. Får nog snart söka för det här, eller gå ner till Clas Ohlson och se om det finns några lösa minnen typ USB att plugga in i skallen. Finns det någe possitivt då...jo jag sitter ju här så att ni kära läsare får nåt att läsa :)....kan väl inte bli bättre, men nu så ska jag ta och bädda ner mig igen för att få lite mer skönhetssömn innan solen går upp och kameran åker fram för en fotorunda.

Inga kommentarer: