onsdag 14 januari 2009

Nyårslöfte

I måndags började äntligen gympan för min del. Har ju inte blitt så mycket av den varan under hösten pga div förkylningar och ryggvärk...men nu så är man på banan igen för att jobba på beach 09...Kommer ihåg första gången man klev innanför dörrarna till hallen och alla hade sina bestämda platser :)....snacka om att man tittade sig för så man inte placerade ut sina grejor där nån annan brukar ha sina.....haha.....men nu så har man ju insett att det inte är så som man upplevde det första gången. Jo visst finns det några som har pinkat in sina revir och alltid står på samma fläck, men det är ju bara några stycken. Sen har man ju lärt känna flera nya människor oxå, ja inte så att man umgås på fritiden men man har ju iaf några att småprata med innan tortyren börjar :D och skulle man vara borta några pass så kommer det alltid fram någon och undrar varför man inte har vart där. Den här gången var det några av dom gamla hederliga som var där men oxå Väldigt många nya som man aldrig sett till förut, så många att man börjar undra om det var en hel del nyårslöften som skulle påbörjas :) Brukar ju alltid vara så i början av året för att sen avta till sommaren när man verkligen behöver slipa på formen inför stranden :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej tjejen!
Nu har jag lagt till din blogg på min blogglista.

Kram
Ann-Sofie

Birgitta sa...

Hej på dig!
Kul att du tittar in här...välkommen! Jag lägger till dig oxå i min lilla lista .)
Kram Birgitta