tisdag 27 januari 2009

Med risk.....

.....för att bli lite tjatig, ska jag idag ta upp ett ämne som jag berört liiiite i några tidigare inlägg. Nämligen den finfina hobbyn foto. Jaja, jag har säkert lite annat att prata om oxå, men nu är jag så himla glad att jag bara måste skriva om det. I söndags(tror jag....eller var det lördags) la jag ner lite tid på att beställa förstoringar och div övriga kort från ett företag på nätet. Jag har beställt från dom förut och det har funkat toppenbra, och sen är dom ganska billiga oxå. Nu hade jag bestämt mig för att byta ut mina ikeabilder mot lite eget, så varför inte ta ut lite fina vinterbilder. Och så i går kom första omgången, och i dag resten. Ojojoj va glad jag blev för dom. Utan att bli för skrytig....men dom blev så himla bra och passar perfekt i mina ramar som jag hade hemma. Fotona blev tom ännu bättre på papper än dom ser ut i datorn :)....så nu får jag ta en sväng till Ikea för att få tag på resten av ramarna för att äntligen kunna sätta upp dom på väggen :) Tänk om man kunde leva på att fota!!









Inga kommentarer: