fredag 6 mars 2009

Redigering

Sitter här och slöar lite med ett öga på tvns Lets Dance(där Niclas Wahlgren precis åkte ut...hur det nu kunde gå till) och ett öga på datorn där jag har tatt mig an några bilder igen. Gillar verkligen när man kan gör om något ganska brutalt för att sen få se att det faktiskt blev ganska fint i slutänden. Och vilken respons jag får på bilddagboken när jag sen lägger upp bilderna. Helt otroligt vad snälla alla är och skriver fina kommentarer. Får även kritik ibland, men då gör jag bara ett nytt försök med bilden så att den som skriver ska få en ny att titta på :) Man lär sig verkligen och blir så sporrad av alla kommentarer, att man bara vill fota mer och lägga upp mer bilder :) Får se vad det kan bli för bilder i morrn på släktmiddagen :)....nåt tokroligt ska man väl kunna hitta på, så håll i hatten alla Stockholmare, för i morrn kommer Mammarazzi in i stan som en värsta monsun :)

Solnedgång i Skjulsta

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gumman!

Du är bara för bra på att knäppa häftiga bilder.
Jag ska nog anlita dig till en serie på mig och älsklingen framöver. Det kan ju inte bli annat än bra, eller? Nja kanske inte, återstår att se. Det blir väl kul, att få fota mig som alltid blir så snygg på alla foton, ha ha? Du har ju några riktigt läckra bilder på mig, eller?
Ses på torsdag. Kram Marie

Birgitta sa...

Hej Vännen!
Tack så mycket för berömmet. Bild på dig....hehe...visst har jag det. Minns du inte den brunstiga kossan i Stockhom? Fan den bilden är ju så snygg att den nästan förtjäner en plats i den här bloggen...haha.
Ha det gott så syns vi på nästa dans.
Kram Birgitta