måndag 9 mars 2009

Ryggen

Ja då sitter man här igen med en värkande rygg :(....men den här gången var det nog mer otur än självförvållat. Kände lite småvärk i morse när jag gick upp, men det tog jag som att kanske har jag legat tokigt i natt. Gick upp och fixade iordning allt till jobbet för att sen ge mig av. Då när jag slängde upp träningsväskan på axeln small det till. Fy för de lede vad det gjorde ont under skulderbladen. Huvaligen! Aja, envis som jag är så gick jag ut till bilen och åkte iväg till jobbet, som jag inte skulle ha gjort. Kämpade på till frukost, men sen gav jag upp och åkte hem. Insåg nämlige när jag skulle försöka ställa in en låda i ett fack att nej det här kommer inte att gå. Så var bara till att stämpla ut och lämna stället. Men va tråkigt sånt känns....ja menar....jag är ju inte det minsta sjuk, för i min värld är man sjuk när man har feber och inte kan ta sig ur sängen. Och jag känner mig ju inte sjuk på det sättet, förutom att det är väldigt tröttande att ha ont hela tiden. Minsta lilla felrörelse är ju som....ja vidrigt. Har gått en långpromenad i dag och det funkade riktigt bra, till jag kom hem och satt mig ner vid matbordet. Suck. Så någon längre tid här lär det inte bli, utan jag får snällt traska omkring i lägenheten för att hela tiden röra på mig.
Nehepp...om man skulle ta sig för något nu när man ändå måste hålla sig uppe på benen. Städning, disk och bullbak finns det ju alltid....men kanske är jag liiiite sjuk aif för att orka med dom tråkiga sysslorna...haha.

Inga kommentarer: