fredag 13 mars 2009

Resa

Tog ut en semesterdag oah drog iväg med Mamma och Janne till vår storstad. Vädret var väl sissådär, fast dom stunderna solen var framme så värmde den riktigt gott. Kändes verkligen att våren nu är på väg....ja iaf där :) Hittade oxå en videkvist som hade små kissar på som ett litet bevis på att den nu är långt på väg dessutom...härligt värre. Sen hade vi ju gjort oss till och packat ner lite matsäck som skulle avnjutas på nåt trevligt ställe....trodde vi jag...haha. Nej tiden gick och vi blev hungrigare och hungrigare, men inte ville vi sitta vid Vasamuset och äta. Nej det bar iväg till Kaknästornet ist för en gudomligt god lunch, med tillhörande utsikt. Tyvärr så är rutorna i staketet väldigt små för mitt stora objektiv, så bilderna därifrån blev vad man kan kalla kattskit. Trist, men vad ska man göra. Aja, det var bara att gilla läget och fota allta annat som rör sig eller står still. På vägen hem så var jag så trött och som vanligt sover jag som en liten gris i bilen. Fattar inte varför jag alltid blir så trött av att åka bil.....är ju inte precis något trevligt resesällskap. Elelr det är kanske det jag är...haha...tyst och snäll i baksätet :) Det som är än märklilgare är ju att jag vaknar alltid när vi ska svänga av vid Svista. Hur kan det vara möjligt? Ja det där är en sak som jag nog aldrig kommer att förstå.



Margaretha Krok

Inga kommentarer: