söndag 20 december 2009

Djuriskt

I går var jag med Danne ut en sväng för att titta om det var några vildsvin på foderplatserna runt om där vi bor, och visst var det massor av grisspår där men tyvärr syntes inga till. Däremot stod nägra rådjur och mumsade på maten och som tur var hann jag få med dom på bild :)
Efter det bar det av till lilla mamma för att än en gång få lite annan frisyr. Min mamma är nog den bästa slingfixare som jag någonsin haft så hon får med glädje den äran att fixa till mig varje gång det är dax.
När jag kom hem tände grannarna grillringen och vi satt där runt brasan och hade riktigt trevligt med korvgrillningen. Kallt var det ute och tårna ville inte riktigt hålla sig varma men vad gör väl det när man har så trevligt. Efter grillningen flyttade vi in i stugvärmen för glögg och dansbandskamp på högsta volym :) Så trevligt. Vi ville inte störa grannarna ovanpå så det blev sen till att traska den lilla biten hem till oss för fortsatt glöggande :) Mycket trevligt med såna grannar som är på samma våglängd så det här måste verklgien bli återkommande :)


Inga kommentarer: