tisdag 22 december 2009

Sundbyholm

I går var jag och Anna en sväng till Sundbyholm för att se om det fanns något fint att fota där. Vi var där för nästan ett år sen och då var det så vackert med kallt och sol. Den här gången var det visserligen kallt men solen lös med sin frånvaro...tyvärr. Jag tappade inspirationen ganska rejält men varför ge upp så lätt :) Försökte mig ist på porträtt och då var det ju bra att Anna som alltid blir så bra på bild var med. Blev ganska många bilder men dom här tyckte jag blev dom bästa :)



3 kommentarer:

Anna sa...

Va riktigt kul där ute =) får göra om de innan jag åker hem på sön o då får vi ta med oss mamma oxå =) kram Anna

Birgitta sa...

Håller med dig, så det får vi styra upp. Får bli nån förmiddag då alla dagar är inbokade med div släktbesök :) Upp i ottan med oss :p
Kram och god jul på dig!

FotoJohansson - I en hobbyfotografs objektiv sa...

Man får skryta lite ibland ;)

Söt Anna blev på bilderna :)