torsdag 10 december 2009

Saida 2

För några inlägg sen berättade jag om när jag vaknade och visst vart dom förlorade sakerna fanns, och att klockan fortfarande var spårlöst försvunnen. I går kväll efter att vi firat Dannes födelsedag så låg vi i sängen och småpratade om dan och allt möjligt annat medans vi väntade på att John Blund skulle infinna sig :) Då helt plötsligt säger jag att men undrar om inte klockan ligger i min träningsväska......har liksom en känsla av att den finns där. Danne säger att ligger den där så måste du vara en Saida. Jag går genast till garderoben och tar fram väskan och där i sidofacket ligger min älskade klocka!!....spooooky värre det här. Danne bara skakar på huvudet och undrar hur i hela friden kan jag bara komma på sånt så där och ja det har jag faktiskt ingen aning om. Skönt nu att klockan har kommit till rätta så jag kan hålla reda på tiden igen :)

Inga kommentarer: