lördag 5 december 2009

Saida

Har länge letat efter ett viktigt papper, två nycklar och ett "passerkort" som är spårlöst försvunnet sedan flytten. Tror jag har gått igenom varje låda som kan tänkas innehålla dom här sakerna men icke. Blir helt galen när sånt här händer och som det sett ut här och gör fortfarande så flyttas saker runt och man har bort nåt hela tiden. Det mesta dyker ju upp så småningom men den här gången verkade det kört. Så härom natten vaknade jag med ett ryck och visst precis vart sakerna fanns. Såg framför mig vilken låda det var och vart den stod.....visste oxå att när jag öppnade lådan så skulle jag titta bredvid cd-skivorna som oxå var i lådan och där skulle sakerna finnas. Orkade inte gå upp och titta efter så jag somnade om för att sen när det var dax att kliva upp gick raka vägen till lådan och öppnade den. Och kan man tänka....precis där jag sett sakerna var dom!! Hugaligen, det var nästan så man fick ståpäls. Fattar inte hur sånt här kan gå till. Har ju iof vart med om det några gånger förut men inte så ofta och den här gången var det verkligen så jag höll på att tappa hakan :) Nu skulle det vara bra om jag fick reda på vart min klocka har tatt vägen för den verkar inte vilja komma till rätta.

Inga kommentarer: