tisdag 15 december 2009

På benen

Har precis klivit ur sängen efter en hel natts sömn.....eller kanske inte hel då för jag vaknade två gånger av att jag behövde gå på toa....morr. Sånt man helst vill slippa på natten men nu när jag är förkyld blir det ju lite mer vätska på kvällen och det får man igen som ett brev på posten på natten. Men det var iaf otroligt att jag kunde sova i natt med tanke på att jag sov hela eftermiddagen i går och sen låg i soffan hela kvällen dessutom. Men men man får väl helt enkelt acceptera att nu är man sjuk och måste ta det lite lugnt. Så några dagar ska jag ägna åt att hålla soffan och sängen sällskap så mycket det går och nej inte kommer jag att överge datorn för nuförtiden har man ju en flyttbar :) Så är den riktigt snäll och fungerar som den ska så kan den få hänga med ut till soffan ett tag :) Dax att gå den långa vägen ut till köket för att se om det finns något att stoppa i magen så den slutar kurra.
Bye

Inga kommentarer: