lördag 5 december 2009

Kläder

Har sett en så snygg duffel i HM katalogen och då jag blev så sugen på den for jag ner till stan och provade. Jo den passade men jag var lite för snål för att handla. Så i går tänkte jag att nej nu köper jag den och for ner igen för att se att det fanns en kvar i stor storlek....nej nej nej!! Jaha så går det när man är snål. Åkte då hem och startade datorn för att kika på hemsidan om den fanns där men icke....slut där oxå eller det var bara stora storlekar kvar. Då tittade jag på en likadan fast grårutig men visst slut den oxå....snyft. Men man får väl bita i det sura äpplet när man är snål....fast då kom jag att tänka på Tuna Park. Dom har ju oxå en affär där så det var bara att ratta Passaten dit. Kom in och såg att inga jackor fanns kvar men för säkerhets skull frågade jag en expedit och hon sa att är det den där sorten.....ja det är den. Men då ska den hänga här borta isf och inte bland dom andra och tänk. Där hängde en kvar i min storlek!!! Visserligen var den grårutig men när jag provade den så var den ännu snyggare än den svarta så nu slog jag till.

Inga kommentarer: