fredag 25 december 2009

Julafton

I går lagom till Kalle så anlände vi till Dannes pappa och hans sambo för att avnjuta lite god mat och trevligt sällskap :) När vi kommer in blir vi som vanligt välkomnade av hundarna som bara måste kolla igenom en så att man luktar likadant som förra gången dvs hund. Familjen består oxå av en kattherre som kommer och hälsar om han vill. Men den här gången när jag tittade runt fick jag se nåt annat lurvigt och se där i fåtöljen låg den mest bedårande lilla kattungen :) Oj så söt. Och jag som tog med mig kameran.....vilken tur. Visste inget om katten men hade ju lovat att fota den större katten så därför åkte kameran med och nu fick jag ju ännu ett objekt. På bilden kom tyvärr ljusstaken med men det går nog att plocka bort om det nu behövs förståss :)

Simba

1 kommentar:

Fotojohansson -I en hobbyfotografs objektiv sa...

Det är alltid bra! :)

Hade du en bra jul? :)