lördag 14 februari 2009

Blomster

I torsdags fick jag en fin blomma av Arto som tack för att jag köpte några knivar till honom. Ställde den på vardagsrumsbordet och dagen efter så hade alla blommorna slagit ut och var så vackra att jag var tvungen att ta fram kameran. Inget märkvärdigt med det, men när jag sen tog upp bilderna i datorn så visade det sig att på en bild hade två kronblad bildat ett hjärta. Helt otroligt. Fattar inte hur jag kunde få med något sånt....men jag är väl en av dom två (eller vad säger du EvaH?) som ser hjärtan lite överallt. Lägger upp bilden här så att ni läsare oxå får se det :) Det var säkert någon mening med det nu när det är alla hjärtans dag och allt. Skickar därför en liten hälsning till er som läser här.....att.....hoppas ni får en riktigt fin Alla Hjärtans Dag!

Kram från mig till er!





2 kommentarer:

Anonym sa...

Tjusig blomma!
Kram på dig själv
Ann-Sofie

Birgitta sa...

Tack så mycket!
Kram Birgitta