måndag 2 februari 2009

Nu jädrar.....

.....ska det bli träning av med nya frächa redskap :-) för i dag har jag äntligen investerat i en ny hantel. Japp....nu är det slut med svärandet på dom gamla gjutjärns sakerna, som bara ligger och tar upp plats på ställen där dom inte borde ligga, bara för att man inte med foten kan skjuta undan dom i ett hörn (när man inte använder dom) utan att repa ner parketten. Tänk oxå om man skulle tappa dom sakerna i golvet....herrejösses då fick nog grannen under börja använda hjälm :D och tomt skulle det bli i min plånbok efter att jag fått reparera den trasiga parketten. Nej så vill jag inte ha det utan nu är det nya grejor som gäller. Många fina vikter i plast, som kanske när allt kommer omkring inte är det allra bästa (vad vet jag). Men jag är ju inget proffs utan tränar bara för hälsans skull och då duger dom här grejorna alldeles utmärkt åt mig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra kör hårt! Själv går jag på Friskis & Svettis nästan varje dag. Det gymmas och gympas så det står härliga till.

Kram
Ann-Sofie

Birgitta sa...

Ja men visst är det skönt att träna....här är det Gympozz, linedance och lite hemmaträning som gäller. Nuförtiden får man ju nästan lite abstinens om man inte är med på dom roliga passen :)
Kram