lördag 14 februari 2009

Örebro

I dag åkte Mamma, Janne och jag en sväng till Örebro för att inhandla lite ramar till mina foton. Givetvis var dom slut i Västerås, men så bestämde vi oss för att gå en sväng i Örebro så vi gjorde helt enkelt två flugor på smällen..... =) Tog givetvis med mig kameran för att få lite fina vinterbilder nu när det äntligen blitt vinter igen. Det var lite mer snö på den sidan Sverige och granarna såg ut som riktiga Kalle Anka granar =)....så hade planer på att stanna till och föreviga dom, men hur enkelt är det att stanna på motorvägen....så det blev inga granar där. Väl inne på ikea tittade jag lite extra efter korgar till mina garderober som skulle inhandlas samtidigt, men då upplyste dom om att nej vi har inga kvar för dom ska snart utgå ur sortimentet :s....hjälp! Men jag behöver ju såna, och visste att det fanns i Västerås.....snurrigt värre här. Vore ju bra med ett enda varuhus med allt i lager...haha. Men efter att ha gått runt lite i stan och även satt i oss en god enkel lunch så fick jag förslaget att.....varför tar vi inte vägen över Västerås på hemvägen? Så sagt och gjort vi styrde bilen åt det hållet för att få tag på några korgar.....tur för där fanns inte så många kvar. Och granar då?...jojomensan jag fick några fina bilder på granarna =) för vi svängde in på en skogsväg och där!!....fullt med granar!!...haleluja...haha. Bäst liksom att fota medans vintern är kvar och snön ligger kvar på grenarna =)


Inga kommentarer: