tisdag 6 oktober 2009

Databordet.....

.....var toppen och passade så bra inne kontoret, så nu sitter jag här vid datorn och är så nöjd med dagens inköp. Funderar på om inte jag ska sitta vid det kanske.....hehe....eller nä Danne är värd att få ett fint bord och det jag sitter vid nu, dvs hans gamla som jag har okuperat är väldigt fint och bra det oxå, men man vill väl alltid ha nytt :) Har oxå fått in min kontorsstol hit in så nu sitter jag lite skönare oxå men skulle behöva ha en kudde bakom nacken för det känns redan fast jag bara har vart här en kort stund. Armstöden är ju bra för dom är höj och sänkbara men när jag sitter här så har jag armarna mer invid kroppen och då gör dom ju ingen nytta....hmm får verkligen fundera ut en lösning på problemet eller helt enkelt lära mig att ha armbågarna utåt :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

KLART ATT ÄLSKLINGEN SKA HA DET NYA SKRIVBORDET!
HAN MÅSTE JU KÄNNA SIG VÄLKOMMEN HEM:D

SKÖNT ATT DET ORDNAR SIG MED A-KASSAN. MAN KLARAR SIG JU INTE BARA PÅ LUFT OCH KÄRLEK. ÄVEN OM DET SKULLE VARA GANSKA BRA FÖR FIGUREN!
KRAM MARIE S

Birgitta sa...

Ja det är klart och han har fått det nu :)....precis håller med dig om luften och kärleken för ja bilringar finns det, men allt går att dölja med kläder och man ser ju smal ut när man ligger ner ;)...hehe.
Kram