lördag 31 oktober 2009

Halloween

Så där då har man fått i sig lite frukost efter morgonens hårda arbete....eller arbete var det inte för min del utan jag var bara med och tittade på. Ok jag kanske är lite knäpp som tycker att det är kul att hänga med Danne ut i traktorn ibland, men eftersom jag inte vet så mycket om hans jobb är det ju alltid kul att få se vad han gör på dagarna. I morse var det korna som skulle ha sin frukost och då fick jag hänga med som lite sällskap för jag tror ju att han oxå tycker att det är trevligt ibland när någon är med ;) I går kväll blev oxå min Halloweenoutfit klar men eftersom några som brukar kika in här inte ska få se den innan dansen i kväll så kan jag tyvärr inte lägga upp några bilder.....och kanske tur det iaf.....haha skulle säkert skrämma slag på nån med det jag ska ha på mig. Eller jag....Marie och jag blir ju nästan likadana så vi blir ju två om att skrämma folk.....haha. Gud så "snygga" vi kommer att bli. Får se om det blir några bra bilder från kvällen att lägga upp senare. Kikade oxå på Idol i går och fattar fortfarande inte hur någon som inte ens sjöng i takt kan få vara kvar. Trist när Svenska folket får rösta får då sitter bara en massa småtjejer och tycker att guuuuuud så snygg han är.....han måste bara få vara kvar. Suck. Nej det ska vara juryn som röstar ut folk för då kanske den som sjunger bäst får vara den som vinner i slutänden. Nehe nu ska jag ta mig den långa vägen ut i köket och baka en liten kaka innan Marie kommer och vi ska till Eva för att bli fint sminkade till kvällens bravader :)
Ha en riktigt trevlig Halloween!

3 kommentarer:

FotoJohansson - I en hobbyfotografs objektiv sa...

Vi får tro och hoppas att dom gör det! :)

Kul att du hade hittat till bloggen! :)

Anonym sa...

Vi blev ju väldigt snygga i allafall. eller hur?

Kram Marie

Birgitta sa...

Ja så klart....vi var ju snyggast...ja iaf om jag får säga det själv :))
Kram