torsdag 22 oktober 2009

Pengar!!

Häromdagen fick jag ett brev från Telia där det stod att jag hade hela 33:- över från förra teleräkningen och dessa pengar ska nu utbetalas till mig :) Undrar vad jag ska göra med så mycket slantar.....lägga handpenning på en ny bil kanske? hihi...nej skämt å sido 33:- är ju ingen större summa men man tycker ju att det skulle dom kunna överföra på mitt mobilabonemang ist för att betala ut. Ja får man pengarna direkt på kontot går det väl för sig men nu fick jag ett utbetalningskort som säger att man kan hämta ut i butik och då kostar det bara 10:- att hämta ut. Hela 23:- kvar alltså. Skulle jag däremot vilja gå till Nordea och hämta ut den gigantiska summan så ska dom ha 35:- för besväret, vilket då betyder att jag skulle få betala 2:- för att lämna in lappen....haha Nej betala behöver jag naturligtvis inte men skänka dom pengarna gör jag ju då. Ja jag säger då det....blir då till att ta med checken till affären nästa gång jag handlar och betala med den :)

1 kommentar:

Anonym sa...

svarar här... tack så mycket, jag har vart supernöjd med snaggat, och det är först nu som jag funderar på att låta det växa ut, lite iaf ;)

/Linda