fredag 2 oktober 2009

Hmm

Ja det kan man verkligen säga. Har försökt att få in alla mina datakunskaper på arbetsförmedlingens hemsida utan att lyckats med det :s....så i dag när jag ringde in min rapport till dom så påpekade jag att det inte finns dom programmen som jag har jobbat i. Han som jag pratade med lovade att hjälpa mig och han kikade på problemet men inte heller han kunde hitta något. Märkligt att inte program som tex Illustrator, Photoshop och Indesign finns med på deras hemsida då många som har tatt studenten nyligen och gått nån form av media kan dom programmen. Men nu så kanske det blir ändring på problemet för killen jag pratade med skulle rapportera att det inte var bra att dom programmen inte finns med....så bara att hålla tummarna för att dom fixar till det snart. Föresten så ska man sitta 8 timmar om dagen här vid datorn för att hitta något jobb, för numera är mitt jobb at söka jobb. Pust....men det är ju sant att man faktiskt måste det, synd bara att det inte gett något resultat ännu, men men nån gång ska väl nån kunna få upp ögonen för att jag oxå finns här :) Tyvärr så har man ju inte så bra betalt för att sitta här....så höj A-kassan nuuuu!!! Vill ha betalt för att jobba 8 timmar här vid datorn!!

Inga kommentarer: