lördag 24 oktober 2009

Shopping

Nyss hemkommen från stan och jag är så nöjd. Handlade det jag skulle åt Marie men sen tänkte jag att varför åka hem redan när det ändå inte är nån hemma att umgås med så jag traskade runt lite för att se om det fanns nåt som föll mig i smaken :) Tog en liten runda till Stadium för att se om dom hade fått in några snygga vinterjackor för det skulle jag verkligen behöva ha snart. Men nej inget föll mig smaken men när man ändå är där så kan man ju lika gärna kika på allt annat också så det blev till att ta sig en trappa ner. Där nere hade Danne och jag vart för ett tag sen och tittat och han hittade jeans och en tröja som han tyckte jag skulle passa i och jag höll med men var lite för snål då för att köpa. Man vill ju inte handla när inte A-kasse pengarna har börjat komma än, så den gången blev det ingen shopping. Men nu däremot så tänkte jag att varför inte prova jeansen iaf för jag har ju velat haft såna ett bra tag nu. Och kan man tänka....för på Reastället hängde dom och ett par kvar i min storlek....hurra :) Bara till att prova och dom satt som en smäck eller kanske inte så tajt då det är baggyjeans jag provade :) Men nu så blev det iaf affär av och jag gick hem lite lyckligare med ännu ett par jeans i garderoben. Vet inte vilket par i ordningen det är men som vi alltid brukar säga. Jag varken röker eller super så varför inte lägga pengarna på nåt annat ist ;)

Inga kommentarer: